Garantija un atgriešana

Visas preces ir derīgas garantijas apkalpošanai, ko deklarējis ražotājs.

  • Saskaņā ar ES Direktīvu 1999/44 / EK ES valstīm ir jāsniedz ne mazāk kā 24 mēnešu garantijas laiks.
  • Produkta remontam klientam jābūt pirkuma apliecinājumam vai aizpildītai caurlaides garantijai.
  • Ja prece tiek sabojāta pirms garantijā norādītā perioda beigām, garantijas remonts tiks veikts bez maksas.

Garantijas saistības neattiecas uz:

  • salauzti gaismas avoti; 
  • ja produkts nav izmantots paredzētajam mērķim (komerciāliem vai rūpnieciskiem mērķiem vai saskaņā ar operatora rokasgrāmatā noteiktajām prasībām);
  • tika veikts neatkarīgs bojātu blīvējumu remonts vai ja ir pazīmes, kas mēģina izjaukt izstrādājumu;
  • ja ir mehāniska korpusa vai citu detaļu bojājumu pazīmes;
  • izstrādājums ir nepareizi pievienots strāvas avotam vai salauzts pārmērīga augstsprieguma impulsa barošanas avota dēļ elektroinstalācijas darbiem apakšstacijās un sadales iekārtās utt.;
  • izstrādājumu sabojāja pērkona negaiss, ugunsgrēks, ūdens vai citas katastrofas, agresīvi materiāli, šķidrumi utt.;
  • garantija tiem ražojuma piederumiem, detaļām un komplektiem, kuru eksplozijas periods ir ierobežots, nav spēkā.

Iepakojums

Visiem klientiem ieteicams glabāt oriģinālo preču iesaiņojumu gadījumā, ja jums ir nepieciešams garantijas serviss, jo tas ir daži no ražotāju apgalvojumiem. Lūdzu, neizņemiet no izstrādājumiem preces sērijas numuru vai citu būtisku informāciju, kas nepieciešama preču identificēšanai.

Preču atgriešana

Ja produktam nav nepieciešamas klienta vajadzības, preci ir iespējams atgriezt pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā pēc saņemšanas.

Izstrādājums jāatdod neizlietotā veidā oriģinālajā iepakojumā, izņemot caurspīdīgu vakuuma iepakojumu.

 Visām rūpnīcas uzlīmēm, ieskaitot sērijas numuru, jābūt uz izstrādājuma un / vai iepakojuma.

Ja pircējs ir iegādājies nepārtikas preču neatbilstošās kvalitātes produktus, kuru trūkumi netika apspriesti ar pārdevēju, pircējam ir tiesības pieprasīt pārdevējam šādas iespējas:

  • aizstāt neatbilstošas kvalitātes produktu ar atbilstošu kvalitāti; 
  • lai samazinātu cenu;
  • saprātīgā termiņā, lai novērstu preču trūkumus bez apmaksas kļūdām;
  • lai kompensētu preces trūkumu noņemšanas izmaksas, ja pircējs defektus noņem pats vai ar trešās daļas palīdzību pēc saprātīga termiņa, kurā pārdevējs defektus nenoņēma;
  • pārtraukt pirkuma līgumu un pieprasīt atgriešanos par samaksāto preci. 

Preces tiks nomainītas vai atdotas klientam pirkuma vietā. Pircējam jāiesniedz pārdevējam rakstisks pieprasījums, kurā norādīts preču trūkums. Pieteikumam pievieno skaidras naudas kvīti vai pārdošanas kvīti vai citu preču pārdošanu no pārdevēja, kas apliecina dokumentu un pārdošanas dokumentu (ja prece ir pārdota kvalitātes garantijas perioda laikā).

Ja pircējam nepatīk preces forma, izmērs, krāsa, raksts, tam ir tiesības četrpadsmit dienu laikā pēc nepārtikas preču pārdošanas datuma, ja pārdevējs nav noteicis ilgāku termiņu, aizstāt preces ar līdzīgu preci.

Ja pārdevējs nespēj nomainīt preci uz atbilstošu, pircējam ir tiesības noteiktajā termiņā atgriezt preci pārdevējam un atgūt par to samaksāto naudu.