Garantija un atgriešana

Uz visiem produktiem attiecas ražotāja garantijas periodi.

ES valstīs ir spēkā direktīva 1999/44/EK, kas paredz vismaz 24 mēnešu garantijas laiku.
Nododot preci garantijas remontam, līdzi jābūt pirkuma dokumentam vai aizpildītai garantijas talonai.
Ja prece ir bojāta pirms noteiktā garantijas termiņa beigām, garantijas remonts tiek veikts bez maksas.


Garantijas saistības neattiecas :

  • bojātiem gaismas avotiem;
  • prece netiek lietota atbilstoši tai paredzētajam mērķim (komerciāliem, ražošanas nolūkiem vai neievērojot lietošanas instrukcijā noteiktās prasības);
  • ir veikts pašremonts, ir bojātas plombas, ir pazīmes, ka prece ir bojāta utt.;
  • produkta korpusam vai citām daļām ir mehāniski bojājumi;
  • prece bijusi nepareizi pieslēgta strāvas avotam vai bojāta pārmērīgi augstu elektroapgādes sprieguma impulsu dēļ, veicot elektroinstalācijas darbus apakšstacijās, sadales objektos u.c.;
  • prece ir bojāta zibens, uguns, ūdens vai citu elementu, agresīvu vielu, šķidrumu utt.;
  • izstrādājumu stiprinājumiem, piederumiem, daļām un vienībām ar ierobežotu kalpošanas laiku.

Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atkāpties no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, izņemot šī panta 2.punktā paredzētos izņēmumus. (nenorādot iemeslu un radot citas izmaksas, kas nav noteiktas šā kodeksa 6.22811. pantā.

Pircēja tiesības atteikties no distances līguma un ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma neattiecas uz šādiem līgumiem:

1) pakalpojumu līgumiem, saskaņā ar kuriem lietotājam pakalpojumi tiek sniegti pilnībā un kuri paredz lietotāja pienākumu maksāt cenu, ja lietotāja nepārprotama piekrišana un atzīšana, ka viņš zaudēs tiesības atkāpties no līguma, kad uzņēmējs pilnībā izpilda līgumu, kas iegūts pirms pakalpojuma sniegšanas;

2) līgumiem, saskaņā ar kuriem pārdoto preču vai sniegto pakalpojumu cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām šā panta 1. punktā noteiktajā atteikuma termiņā;

3) līgumi par precēm, kas ražotas pēc īpašiem lietotāja norādījumiem, ti, precēm, kuras nav iepriekš ražotas un kuras izgatavotas pēc lietotāja personīgās izvēles vai norādījumiem, neatkarīgi no tā, vai preces ir uzsāktas vai nav sāktas ražot, vai par precēm, kuras ir skaidri pielāgoti lietotāja personīgajām vajadzībām;

Iepakojums

Visiem klientiem ieteicams saglabāt oriģinālo preces iepakojumu gadījumam, ja nepieciešams garantijas serviss – tā ir dažu ražotāju prasība. No preces un iepakojuma nevar izņemt preces sērijas numuru vai citu svarīgu informāciju, kas nepieciešama preces identifikācijai.

 

Preču atgriešanas procedūra

Ja ir iemesli, kāpēc iegādātā prece nav piemērota, pircējam ir tiesības to atgriezt pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.

SVARĪGI: Lūdzu, iesniedziet pretenziju par nepareizu produkta konfigurāciju, bojājumiem vai citām neatbilstībām vēlākais 24 stundu laikā. no pakas saņemšanas brīža (no brīža, kad ar parakstu apstiprini pakas saņemšanu kurjeram). Pirms preču atgriešanas iesakām vienoties ar atbildīgo darbinieku pa e-pastu. pa pastu: [email protected] vai pa tālruni +370 609 14143 par preces atgriešanu, kas palīdzēs visos jautājumos.

Pārdevējs likumā noteiktajā kārtībā apņemas nekavējoties un ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad Pircējs apmaksājis Pircēja apmaksātos izdevumus, tai skaitā Pircēja apmaksātās preces piegādes izmaksas, atgriezt Pircējam. viņš saņēma Pircēja paziņojumu par atteikšanos no līguma. Ja Pircējs atceļ līgumu, Pircējs sedz tiešās preces atgriešanas izmaksas.

Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces bez defektiem, viņam ir jāapmaksā piegādes izmaksas par preču atgriešanu mums.

Atgriežamajai precei jābūt nelietotai un oriģinālajā iepakojumā, izņemot vakuuma caurspīdīgo iepakojumu.

Visām rūpnīcas uzlīmēm, ieskaitot sērijas numuru, jābūt uz izstrādājuma un/vai tā iepakojuma.

Ja pircējam tika pārdota neatbilstošas kvalitātes nepārtikas prece un pārdevējs ar pircēju nav pārrunājis tās trūkumus, pircējam ir tiesības pieprasīt no pārdevēja:

  • aizstāt neatbilstošas kvalitātes preci ar piemērotas kvalitātes preci;
  • attiecīgi samazināt preces cenu;
  • saprātīgā termiņā bez maksas novērst preces defektus;
  • atlīdzināt preces defektu novēršanas izdevumus, ja pārdevējs tos nenovērsa saprātīgā termiņā, patērētājs defektus novērsa pats vai ar trešo personu palīdzību;
  • vienpusēji lauzt pirkuma līgumu un pieprasīt atdot par preci samaksāto naudu.


Preces tiek apmainītas vai atdotas pirkuma vietā vai citā pārdevēja norādītā pircējam ērtā vietā. Pircējs iesniedz pārdevējam rakstisku pieprasījumu, kurā norāda preces trūkumus. Iesniegumam pievienots kases aparāta čeks vai pirkšanas-pārdošanas čeks, vai cits dokuments, kas apliecina preču pirkšanu-pārdošanu no šī pārdevēja un garantijas dokuments (ja pārdotajai precei noteikts kvalitātes garantijas termiņš).

Ja pircējam nepatīk iegādātās preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, viņam ir tiesības četrpadsmit dienu laikā no nepārtikas preču pārdošanas dienas to aizstāt ar analogu preci, ja vien pārdevējs nav noteikt ilgāku periodu.

Ja pārdevēja rīcībā nav nomaiņai piemērotas preces, pircējam ir tiesības noteiktajā termiņā preci atgriezt pārdevējam un atgūt par to samaksāto naudu.

Strīda gadījumā par preces izskata izmaiņām vai preces bojājumiem pārdevējam rakstiski jāvēršas Valsts nepārtikas preču inspekcijā un, saņemot no tās rakstiskos secinājumus, nekavējoties par to jāinformē pircējs.