Ūdens testēšanas tabletes fenola sarkanā fotometram, pH noteikšanai, 10 tabletes
Apraksts
Fenola sarkanās tabletes ir ērts risinājums ātrai un vienkāršai baseina ūdens pH mērīšanai.
Fenola sarkanais ir skābju-bāzes indikators, kas maina krāsu pie dažādām šķīduma skābuma (pH) vērtībām. Fenola sarkanais skābā vidē kļūst dzeltens, bet sārmainā vidē – violets.
Fenola sarkanā trūkumu var saukt par nelielu pH mērīšanas robežu: no 6,8 līdz 8,4, tomēr šī robeža ir pietiekama, lai izmērītu baseina ūdens pH, jo optimālajam pH jābūt diapazonā no 7,2 līdz 7,4.
Priekšrocības
- Ilgs glabāšanas laiks salīdzinājumā ar šķidrajiem reaģentiem;
- Ērts un uzticams iepakojums;
- Lietošanas ērtums;
- Fenola sarkanais ir drošs cilvēkiem;
Brīdinājums
Fenola sarkanās fotometra tabletes ar melnu tekstu uz blistera un vārdiem "Fotometrs" ir paredzētas lietošanai tikai ar elektroniskajiem fotometriem (Photometer) vai Electronic 287300 Poultester, un tās nav paredzētas lietošanai vizuālās noteikšanas testeros Poultester.
Testētājiem ar vizuālu noteikšanu (pēc krāsu skalas) izmantojiet fenola sarkanā ātrās ūdens pārbaudes tabletes un DPD Nr. 1 ātrās ūdens pārbaudes tabletes ar zaļu tekstu uz blistera.
Pieteikums
Brīvā hlora un pH vērtības jāpārbauda vismaz reizi nedēļā.
Hlora un pH līmeņa mērīšanas ar fotometru vispārīgā darbību secība saskaņā ar fotometra instrukcijām:
- Ieslēdziet ierīci, piepildiet parauga trauku no 0,5 m attāluma un 5–10 cm dziļuma un atiestatiet rādījumu uz nulli.
- Piepildiet testa trauku ar ūdeni līdz atzīmei. Ūdens jāņem pusmetra attālumā no baseina malas no 5–10 cm dziļuma.
- Izvēlieties vēlamo mērīšanas režīmu (hlors, pH utt.), pēc tam ievietojiet fenola sarkanā fotometra tableti tieši no iepakojuma fotometrā, nepieskaroties tai ar rokām, pēc tam sasmalciniet tableti un pilnībā izšķīdiniet to.
- Pagaidiet, līdz analīze ir pabeigta (gaidīšanas laiks dažādiem testa veidiem var atšķirties).
- Lai uzzinātu indikatoru vērtības, vizuāli salīdziniet šķidruma krāsu ar krāsu skalu.
Ja brīvā hlora līmenis ir mazāks par 0,3, baseinā jāpievieno hlors, pārliecinoties, ka līmenis nepārsniedz 0,6.
Ja pH vērtība ir lielāka par 7,4, jāpievieno pH mīnus, un, ja vērtība ir mazāka par 7,0, jāpievieno pH plus.
Drošības ieteikumi
- Nelietojiet tabletes iekšķīgi;
- Sargāt no bērniem;
- Pievienojot tabletes testerim, nepieskarieties tām ar pirkstiem — tabletes jāpievieno tieši no blistera;
Uzglabāšanas ieteikumi
Zāles jāuzglabā vēsā, sausā vietā oriģinālajā ražotāja iepakojumā, prom no skābēm un sārmiem, lai novērstu iepakojuma bojājumus. Sargāt no sala, karstuma un saules gaismas.
Derīguma termiņš - 10 gadi no ražošanas datuma.
Uzmanību!
Patērētājiem jāievēro darba drošības un veselības aizsardzības, kā arī atkritumu apsaimniekošanas pasākumi, kas norādīti uz etiķetes un drošības datu lapā.
Technical specification
- Garantija (g.) Nav precizēts
- Ražotājvalsts Vācija
- Svars 0.1
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.