Dekoratīvā aizmugures siena EOS Hercules / EOS Stone elektriskajām cepeškrāsnīm
Modelis: 94.5277

Dekoratīvā aizmugures siena EOS Hercules / EOS Stone elektriskajām cepeškrāsnīm

no € 321.00
Cenas ir spēkā bez piegādes maksas
gab.:
Piegādes laiks
Produktam var būt nedaudz atšķirīgs piegriezums vai krāsa no attēlā redzamās.

Aizmugurējās sienas EOS Hercules un EOS Stone elektriskajiem sildītājiem.

Izgatavots no nerūsējošā tērauda, kas atbilst sildītājam, tas vienlaikus slēpj elektrisko sadales kārbu.

Piemērots lietošanai, ja elektriskais sildītājs ir novietots blakus stiklam.

Zemāk esošajā tabulā parādīts, kurš aizmugurējās sienas modelis atbilst EOS elektriskajam sildītājam:

 

Aizmugurējās sienas numurs (krāsa) EOS sildītāja modelis
945277 (nerūsējošais tērauds) Herkules / Stone S25
945278 (nerūsējošais tērauds) Herkules / Stone S25 Vapor
944375 (nerūsējošais tērauds) Herkules / Stone S60
944441 (antracīts) Herkules S60
944376 (nerūsējošais tērauds) Herkules / Stone S60 Vapor
944442 (antracīts) Herkules S60 Vapor
944439 (nerūsējošais tērauds) Herkules XL S120, XL S120 Vapor
944440 (antracīts) Herkules XL S120, XL S120 Vapor
947242 (melns) Herkules / Stone S25 Vapor
947776 (melns) Herkules S60
947777 (melns) Herkules S60 Vapor
947241 (melns) Herkules / Stone S25
947778 (melns) Herkules XL S120, XL S120 Vapor
  • Ražotājvalsts Vācija

Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.

Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.

Piegāde vienmēr ir pieejama.

Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.

Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.

Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.

Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.

Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.

NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.


Mājas piegādes cenas

Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.

Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).

Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.

Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.

 

Preču savākšana

Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.

Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.

Preču atgriešana

Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.

Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:

1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.

2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.

3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]

NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.

Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.

Saistītā prece

Līdzīgi produkti